Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Μονο πες μου..

Κάποιος φιλόσοφος είχε πει κάποτε ενα ρητό " πιο ευκολο είναι να σου περιγράψω την γεύση του νερού παρά το γιατί σε ερωτεύτηκα ". Είναι ενα ρητό που εδώ και πολλά χρόνια με αντιπροσωπεύει,μια φράση με τόσο νοημα ,τόσο μυστήριο που ούτε εγώ ουτε κανένας δεν μπορεί να το περιγράψει.
Είναι τόσο τρομακτικό το πως περνάνε οι μέρες και τα χρονια , τόσο γευστικό.
Μαζί στην γωνία εξω απο την ταξη ,στο προαύλιο ξεκινώντας με πόθο,έρωτα, άρνηση,καβγά. Αναμνήσεις τόσες πολλές, που κάνουν κουβάρι το μυαλό μου,τα συναισθήματά μου τυλίγονται και τσαλακώνονται. Το μυστήριο και το κρυφτό στην σχέση μας, μας έκανε να θέλουμε να το ζήσουμε, να το ζούμε καθημερινά αγνοώντας το αύριο.
Οι νύχτες πολλες , η αγκαλιά σου παντα ανοιχτή και ζεστή. Μια αγκαλιά γεμάτη πάντα ερωτηματικά που δεν με ένοιαζε να τα λύσω, παρά μόνο να βρίσκομαι σε αυτήν. Η λαχταρα του να σε δω, να σου μιλήσω, να σε αγγίξω με έκανε να θέλω κι άλλο... Κι άλλο...
Τα λογια σου, άλλοτε η βροχή και άλλοτε ο ήλιος!
Το βλέμμα σου, άλλοτε παθιαστικο και άλλοτε αδιάφορο.
Ξέρω οτι έχω μπλεχτεί σε μια περίπλοκη ιστορία, μαζί σου με τον έρωτά σου.
Εγώ το διάλεξα όμως και εγω θα το παλεψω!
Μόνο πες μου... Αν μ'αγαπας όπως εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου